V prvním dílu s názvem "Rozhovory mezi prostory, zvukové jevy a souvislosti" představil Jan Trojan tvorbu studentů katedry skladby pražské AMU a několik skladeb složených z materiálu, který studenti natočili v rámci improvizačního setkání ve Studiu 7 Českého rozhlasu v Praze a při pátečních hodinách převážně v prostoru gotické věže Hudební fakulty. Skladby vznikly převážně ve cvičení s názvem Kompoziční praxe elektroakustické hudby, dále při cvičení programování MAX, které vedl Martin Klusák a při Pokročilých metodách hudebního programování pod vedením Michala Rataje.
Další díl série je věnovaný zvukovému studiu na Fakultě výtvarných umění Vysokého učení technického v Brně, kde se budeme pohybovat v prostředí výtvarné školy, kde vlastně moc neexistují hranice v tom tradičním smyslu hudebního vzdělávání. Společně s Jiřím Suchánkem představíme práce, které ve zvukovém studiu FaVUvznikají a které související s audiovizuální tvorbou, zvukovými instalacemi, experimentální i konceptuální zvukové kompozice, ale třeba také skladby a písničky směřující do vyložené popových sfér, nebo alespoň na její pomezí.
A v prozatím poslední, třetí epizodě, se vydáme na Fakultu umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem se záměrem objevovat audio tvorbu a projekty, které vznikly v tamních ateliérech Přírodní materiály a Time-based media. Ve zvukové procházce budovou školy během Zimní sklizně 2019/2020 (sklizení se na fakultě označují výstavy klauzurních prací) mimo jiné uslyšíme jak ve skutečnosti zní Fakulta umění a designu.
Série pořadu věnovaná akademickému podhoubí akustických umění. Společně s pedagogy a studenty různých uměleckých škol a oborů prozkoumáme hudební tvorbu ve výběru semestrálních projektů a kompozic, které vznikaly v minulých, ale i v těch současných letech.
Jak zní různé vzdělavací instituce, kde vznikají hudební a akustické projekty, zvukové instalace, nebo experimentální textové zvukové kompozice?